لینک داده شده در این پست به طور موقت غیرفعال شده، میتونید به این لینک برید که ۲ ساعت مهلت برای دانلود بهتون میده. خوب به خوبی لینک داخل این پست نیست ولی بدک هم نیست.

حتماً شما هم تابحال خواسته اید که ویدئوهای سایت یوتیوب رو دانلود و بعداً سرفرصت با دقت بیشتری مشاهده کنید. من تابحال راه‌های زیادی رو امتحان کرده بودم که خوب مثلاً استفاده از افزونه های کروم و فایرفکس و یا نرم افزارهایی که این کار رو انجام میدن و یا سایت‌هایی که لینک دانلود بهتون میدن، ولی در اکثر موارد ویدئوها ناقص دانلود میشد و قابلیت ریزیوم هم نداشت. ولی امروز میخوام روشی بسیار ساده رو بگم که با استفاده از اون میتونید ویدئوها رو بصورت مستقیم و با قابلیت ریزیوم دانلود کنید.

 

سایت‌های لیچر:

سایت‌های لیچر اصولاً سایتهایی هستند که به شما لینک مستقیم فایل‌هایی که شما از سایتهای مختلف به اونها میدین رو بهتون میدن، ولی از اونجایی که حجم فایلها به مرور زمان زیاد میشه معمولاً حدود ۱۲ الی ۲۴ ساعت فرصت دارین فایلها رو دانلود کنید و بعد از اون به طور خودکار پاک میشن. البته همین زمان میتونه برای دانلود فایلهای مورد نظر ما کافی باشه. برخی از این سایتها محدودیت حجم دانلود دارن و باید عضو بشین و برای دانلود فایلهای حجیم تر پول پرداخت کنید. خوب بریم سراغ سایت لیچر خودمون که برای دانلود ویدئو از یوتیوب هست.

مراحل دانلود:

۱- برای پیداکردن آدرس ویدئو به سایت یوتیوب برید و هنگامیکه ویدئوی مورد نظر شروع به پخش شد اون رو متوقف کنید(برای اینکه پهنای باندتون مصرف نشه)، بعد روی اون کلیک راست کنید و آدرس اون ویدئو رو کپی کنید.(copy video url یا یه همچین چیزی)، همچنین خود سایت یک نسخه از سایت یوتیوب رو براتون میاره که بدون قندشکن! هم میتونید به جستجو در اون بپردازید.

 

۲- حالا وارد آدرس سایت لیچر به این نشانی بشید و آدرس ویدئو رو در قسمت مشخص شده (link to transload) پیست کنید. روی transload file کلیک کنید.

 

۳- در این مرحله شما کیفیت ویدئو رو انتخاب میکنید و در همین مرحله میتونید تیک direct link رو بزنید که من توصیه نمیکنم. چون معمولاً دانلودرهای معروف مثل IDM با این لینک ها مشکل دارن و اونها رو دانلود نمیکنند( نمیدونم چرا ولی خوب برای اینکه مطمئن بشیم تیک این قسمت رو نمیزنیم).دوباره روی دکمه Transload File کلیک کنید.

 

۴- در این مرحله فایل روی سرورهای سایت آپلود میشه و حجم فایل و سرعت آپلود اون قابل مشاهده هست ( به طور مثال فایل با حجم ۱۷.۳۵ مگابایت رو با سرعت ۹.۴۹ مگابایت بر ثانیه آپلود کرده!). شما گزینه های زیادی رو طبق شکل روبروی خودتون دارید که من توصیه میکنم فایل رو تغییر نام بدین تا با دانلودرها مشکلی نداشته باشه و برای شما هم قابل فهم تر باشه. برای اینکار از منوی کرکره ای گزینه Rename رو انتخاب میکنیم. صبر میکنیم تا صفحه تغییرنام باز شود.

 

۵- در این مرحله در قسمت New Name نام دلخواه رو وارد میکنیم و روی Rename کلیک میکنیم.

 

۶- فایل ما با نام انتخابی خودمان در لیست پایین صفحه و در آخرین ردیف فایلها قرار گرفته است. فایلهای دیگری هم هست که مربوط به کاربران دیگر است. روی فایل مورد نظر کلیک میکنیم.

 

۷- فایل با لینک مستقیم و با قابلیت ریزوم آماده دانلود است. شما میتوانید همزمان چندین فایل را با هم دانلود کنید!

 

 

همچنین شما میتوانید باکلیک بر روی آرم سایت، قابلیت جستجو و گشت و گذار در سایت یوتیوب را تجربه کنید. یا اینکه مستقیما به روی این لینک کلیک کنید تا از این امکان بهره مند شوید.

 

منبع: 

چون سایت اجازه درج این لینک رو نمیداد به صورت عکس گذاشتم!

 

موفق باشید. یا علی