ورژن جدید این نرم افزار رو میتونید با مراجعه به این پست دانلود کنید.

با توجه به اینکه قصد دارم انشالله یه سری نرم افزارهای کاربردی برای رشته خودم بنویسم و همزمان دارم برنامه نویسی هم یاد میگیرم، لذا برای تمرین و دست گرمی نرم‌افزار محاسبه ضریب زلزله C رو به زبان پیتون و با استفاده از کتابخانه گرافیکی pyqt نوشتم. نسخه ویندوز و لینوکس رو برای استفاده دوستان قرار میدم. فعلاً برنامه خیلی ساده هست ولی قصد دارم انشالله موارد زیر رو اصلاح و در نسخه های بعدی بهش اضافه کنم:

۱- اضافه کردن اسامی شهرها

۲- امکان اعمال اثر میانقابها تنها برای قابهای خمشی

۳- اعمال محدودیت ارتفاع با توجه به جدول ضریب رفتار مطابق آیین نامه ۲۸۰۰

۴- بهبود رابط کاربری

۵- اضافه کردن تمام انواع سازه های موجود در جدول ضریب رفتار

۶- کشیدن نمودار ضریب بازتاب با توجه به نوع زمین

اگر ایده ای هم در مورد این نرم‌افزار دارید خوشحال میشم در قسمت نظرات بیان کنید.

 

دانلود نسخه ویندوز با حجم ۱۱.۶ MB

دانلود نسخه لینوکس با حجم ۲.۷ KB