با سلام خدمت دوستان خودم.

در ادامه این پست که نرم افزار محاسبه ضریب زلزله مطابق با ویرایش چهارم آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله رو قرار داده بودم، نسخه پیش نمایش ورژن ۴ این نرم افزار رو برای استفاده و نقد و بررسی دوستان قرار میدم. خواهش میکنم بعد از بررسی، ایراداتی که میبینید رو  به همراه امکاناتی که برای نسخه آینده این نرم افزار مدنظر دارید  توی قسمت نظرات بیان کنید. تغییراتی که در این نسخه ایجاد شده به شرح ذیل می باشد:

۱- اضافه کردن مقادیر درز انقطاع  de! و ضریب k و ...

۲- اضافه کردن جدول مقادیر Ru برای مشاهده جدول، فعلا فقط برای مشاهده  می باشد ولی در نسخه اصلی با انتخاب از این جدول سیستم باربر جانبی انتخاب خواهد شد.

نرم افزار محاسبه ضریب زلزله مطابق ویرایش چهارم آیین نامه ۲۸۰۰


۳- بهبود رابط کاربری و ایجاد فایل ویزارد برای نصب نرم افزار، کد برنامه در محل نصب برنامه قرار میگیرد در پوشه programFile\cfactor

۴- تمیزکاری کد

۵- امکان خروجی به pdf انشالله در مورخ ۹۴/۰۴/۱۵ اضافه خواهد شد.

تصمیم گرفتم از نسخه ۰.۳ به یکباره به نسخه ۴ بروم بخاطر اینکه ورژن برنامه هماهنگ با ورژن آیین نامه ۲۸۰۰ ویرایش چهارم باشد.

همزمان با نوشتن این برنامه در حال یادگیری زبان برنامه نویسی هم هستم. در این ورژن از database (دیتابیس) استفاده کردم.

از دوستان خواهش میکنم با نظراتشون به من در بهتر شدن این نرم افزار کمک کنند.

دانلود نرم افزار ضریب زلزله ویرایش 4.0-dev (حجم ۱۴.۳ مگ)