سلام خدمت مهندسین گرامی.

بعد از انتشار نسخه ۱.۲ نرم افزار ابزارهای مهندسین عمران و انتخاب روش نصب جدید، برخی از دوستان با این روش نصب و مخصوصا احتیاج به اتصال به اینترنت در زمان نصب مشکل داشتند. لذا تصمیم گرفتم یک نسخه به صورت آفلاین ایجاد کنم که در هنگام نصب نیازی به اینترنت نداشته باشد. برای دانلود اولیه حجم حدود ۱۴۰ مگابایت مورد نیاز است. البته این فقط برای یکبار است و در آپدیت های بعدی فقط حدود ۱ مگابایت مورد نیاز می باشد.

روش نصب:

سعی کردم مراحل نصب رو تا حد ممکن ساده کنم. لذا فقط روی فایلهای شماره ۱ تا ۴ کلیک کنید و در هر مرحله منتظر بمانید تا نصب کامل شود. بعد از نصب روی فایل شماره ۵ برای اجرای نرم افزار کلیک کنید. همین.

برای اجرای نرم افزار ضریب زلزله علی الحساب میتونید این فایل  رو دانلود کنید و روش کلیک کنید.

توجه:

۱- اگر با کلیک روی فایل شماره ۳ با مشکل در نصب مواجه شدید، احتمالا یک نسخه از پیتون روی سیستم شما نصب است. ابتدا آن را از control panel حذف کنید و سپس فایل شماره ۳ را اجرا کنید.


۲- اگر با حذف و نصب مجدد باز هم مشکل حل نشد، فایل get-pip.py و install_pip.bat رو از اینجا  و اینجا دانلود کنید و د رحالیکه متصل به اینترنت هستید روی فایل نصب install_pip.bat  کلیک کنید و صبر کنید تا نصب تموم بشه. بعد برای نصب نرم افزار روی فایل شماره ۴ کلیک کنید.


دانلود نسخه ۳۲ بیتی

دانلود نسخه ۶۴ بیتی