این پست رو توی گوگل پلاس دیدم. بد ندیدم با دوستان به اشتراک بگذارم:

نقل قول:

"چنوقت پیش با دوستم رفته بودیم بیرون، به دوستم گفتم:

چقدر خوب که اینجا رو برای «نابینایان» مناسب سازی کردند!
دوستم گفت: وا منظورت چیه؟؟ چیو میگی؟؟
گفتم: پیاده رو میگم، نگاه کن این ردیف موزاییک زرده! این برای نابیناها و کم بیناهاست!


دوستم گفت: جدی؟؟؟؟؟؟؟ باور کن نمیدونسم،
هه هردفه که میدیدمشون با خودم میگفتم اینکارا دیگه چیه؟
پیاده روها رو میکـَنند، که یه ردیفشو زرد کنند، شهرداری هم خل شده:))))
گفتم: خب بهت حق میدم آخه از بس که عادت کردیم هی پیاده روها درحال خراب شدن و ساختن ببینیم! اما بهت حق نمیدم که از چیزی که نمیدونی به راحتی بگذری!!!
گفت: خب از کجا باید میفهمیدم؟
پیش خودم گفتم خب راست میگه، کاش یه کم اطلاع رسانی میشد و رفتم توفکر...
دوستم زد بهم و گفت: آهای کجایی دختر؟؟ پرسیدم اسمش چی بود؟؟؟
گفتم: مناسب سازی برای نابینایان
گفت: از این به بعد به همه میگم که این «خط زرد» چیه!!!!!

تصمیم گرفتم چندتا پست در این رابطه بذارم!
آخه همین «عدم آگاهی ها» گاهی وقتا باعث «عدم رعایت حقوق نابینایان و کم بینایان» میشه!
تصویر بالایی سمت راست، موتوری که روی این خط قرارگرفته همین قضیه رو نشون میده!

1- به محیط اطرافمون بی توجه نباشیم، حق الناس به همین راحتی ممکنه رعایت نشه.
2- سعی کنیم چیزی که نمیدونیم بپرسیم.
3- حال همدیگه رو رعایت کنیم.
4- اطلاع رسانی کنیم!"

منبع: +