با سلام خدمت دوستان عزیز.

با توجه به اینکه نصب نرم افزار ابزارهای مهندسین عمران به روش قبل برای خیلی از مهندسین مقدور نبود و یا خیلی سخت موفق به نصب میشدند، لذا نصب برنامه رو دارم تغییر میدم و فعلا از نرم افزار مقطع معادل شروع کردم.




برای نصب ۲ تا فایل نیاز دارید، یکی نرم افزار freecad و دومی فایل برنامه خودم

۱- برای دانلود FreeCAD فایلی که این متن رو داره دانلود کنید، حدود 252 مگابایت حجم داره:

  FreeCAD_0.18.*****_Conda_Py3QT5-WinVS2015_x64.7z

فعلا برای سیستم عامل های ۶۴ بیتی کار میکنه، ولی انشالله به زودی نسخه ۳۲ بیتی هم آماده میشه.

2- برنامه خودم رو هم دانلود کنید.

روش نصب هم خیلی ساده هست. هر دو فایل زیپ رو از حالت فشرده خارج کنید. نرم افزار FreeCAD یکم زمان میبره. بعد پوشه Civil رو داخل پوشه نرم افزار FreeCAD/Mod کپی کنید. همین.


۱- FreeCAD V0.18

۲- مقطع معادل

فیلم روش نصب


انشالله نرم افزار کنترل برش پانچ رو هم بزودی آماده میکنم. اگر کسی از دوستان فایل سیف داره که کمی پیچیده هست یا دیوار برشی داره یه خروجی اکسل از بخش اول (یعنی فایل آنالیز نشده) برام توی تلگرام بفرسته.

لطفا نظراتتون در رابطه با نرم افزار رو هم همین جا مطرح کنید. ممنون