سلام خدمت مهندسین گرامی

به لطف خدا نسخه ۳ نرم افزار civiltools رو برای استفاده مهندسین عزیز آماده کردم. قبل از نصب نرم افزار حتما ورژن قبلی رو پاک کنید. تغییرات عمده این ورژن:

۱- محاسبه ضریب j:

نرم افزار مقاطع معادل تا ورژن های قبلی توانایی محاسبه ضریب j برای مقاطع بسته (به غیر از باکس) رو نداشت. محاسبه این ضریب برای مقاطع بسته نیاز به مش بندی مقطع داشت و بدین منظور از کتابخانه meshpy استفاده شده است که در ورژن های قبلی نیست.

 

۲- تغییر در ظاهر نرم افزار:

اکثر آیکون های نرم افزار رو تغییر و بروز کردم. طراحی آیکونها توسط خودم صورت گرفته است.

 

 

۳- رفع باگ در نرم افزار مقاطع:

زمانیکه ورق های بالا از مقطع اصلی بیشتر بود، طول ورق به صورت کلی در نظر گرفته میشد که باید فاصله بین جوشها ملاک باشه و این مورد رفع شده است.

۴- خروجی به طیف در نرم افزار ضریب زلزله:

گزینه خروجی به طیف فعال شده و میتوانید ۲ طیف مجزا برای راستای x, y ایجاد کنید که نیاز به دادن هیچ ضریبی در ایتبز ندارد. یعنی مقادیر ABI/R در طیف هر دو جهت با مقادیر خودشان لحاظ گردیده است.

۵- هزینه بابت آپدیتهای نرم افزار:

با توجه به اینکه توسعه نرم افزار زمان زیادی از من میگیرد و برخی از کاربران هم جهت بهبود کیفیت نرم افزار گوشزد کردند که مبلغی در نظر گرفته بشه تا من بتونم زمان زیادتری رو برای بهبود کیفیت نرم افزار بزارم، لذا دو راه پیش روی من بود،  یکی اینکه نرم افزار رو پولی کنم و دیگر اینکه آپدیت های نرم افزار پولی بشه. با مشورت با دوستان  در نهایت گزینه دوم رو انتخاب کردم.

البته نرم افزار همچنان کدباز خواهد بود. یعنی شما به کدهای نرم افزار دسترسی دارید. یعنی اگر بلد هستید که چطور نرم افزار رو از روی کدهای اون اجرا کنید میتونید همچنان رایگان از نرم افزار استفاده کنید، ولی برای اینکه آپدیتهای نرم افزار براحتی در دسترس شما باشد نیاز به پرداخت هزینه بابت شارژ سالیانه هست.

 

 

دانلود ورژن ۳ نرم افزار

موفق باشید. یا علی