عرض سلام خدمت مهندسین گرامی.

به لطف خدا نسخه ۵ نرم‌افزار سیویل تولز رو آماده ارائه به مهندسین گرامی کردم. تغییر عمده این ورژن توانایی کار و ارتباط با نرم‌افزار ایتبز است. لیست تغییرات:

 

civiltools5

 

۱- اعمال ضرایب زلزله محاسبه شده در فایل ایتبز

۲- نمایش دریفت سازه و خروجی به اکسل:

 

 

جدول دریفت با توجه به ارتفاع وارد شده توسط کاربر و نوع سیستم های باربر جانبی که از روی اونها مقادیر cd بدست می آید، به نمایش در می آید. تنها زلزله های دریفت که توسط کاربر تعریف شده باشند نمایش داده میشوند. همچنین فقط دریفت های معتبر نمایش داده میشوند،‌ بدین معنی که اگر نیروی زلزله دریفت در راستای x باشد،‌ مقادیر دریفت که در راستای y بدست آمده باشند نمایش داده نمیشود.

۳- محاسبه خودکار زمان تناوب و محاسبه مجدد ضرایب زلزله و اعمال آن در فایل ایتبز و سپس نمایش دریفت سازه، تنها با یک کلیک!

۴- امکان ذخیره و بازکردن مشخصات وارد شده توسط کاربر در نرم‌افزار ضریب زلزله به طور کامل و همین طور امکان ذخیره پیش فرض های کاربر در همه موارد برای استفاده های بعدی

۵- اضافه کردن راهنمای کاربری نرم‌افزار ضریب زلزله

۶- امکان ارسال مقاطع ساخته شده در نرم‌افزار مقاطع معادل به ایتبز به صورت مستقیم تنها با یک کلیک، با این کار دیگر نیاز به اصلاح مساحت های برشی مقاطع نمی باشد.

 

 

۷- رفع یک باگ مربوط به خروجی مقاطع به فرمت PRO

۸- در نهایت با توجه به اینکه توسعه نرم افزارها زمان زیادی از من میگیرد، بعد از چندین بار استفاده از هر یک از قابلیت ها به صورت پیش نمایش برای شما، وجهی برای ادامه کار در نظر گرفته شده است که انشالله بتوانم زمان بیشتری برای توسعه نرم افزارها اختصاص دهم. زمانیکه واریزی مهندسین به مقدار مشخصی برسد، آن امکان مورد نظر برای همیشه و برای همه مهندسین عزیز رایگان خواهد بود. بنابراین اگر عجله ای برای استفاده از قابلیتی را ندارید لطفا تا پر شدن سقف مبلغ صبر نمایید.

 

 

موفق باشید.

 

 civilToolsv5-x64 170 MB

راهنمای نرم افزار