با سلام خدمت دوستان عزیزم.

می بخشید که دیر به دیر وبلاگ رو بروز میکنم. راستش زمان برای نوشتن مطالب بسیار کم پیش میاد. همینطور برای کار روی نرم افزار. دوستان عزیز به من لطف دارن و با نظراتشون، هم به بهتر شدن نرم افزار کمک میکنند و هم اینکه به من دلگرمی برای کامل کردن نرم افزار رو میدن. خودم هم برنامه های زیادی برای این نرم افزار دارم که انشالله در صورت داشتن وقت کافی اونها رو به مرور به نرم افزار اضافه میکنم. با توجه به اینکه انشالله به صورت جدی و حرفه ای به کار طراحی خواهم پرداخت، قصد دارم به مرور نرم افزارهایی که کار طراح رو از ب بسم الله تا تحویل نقشه راحت میکنه بنویسم و در اختیار دوستان عزیز قرار بدم.

خوب همونطور که قول داده بودم قابلیت خروجی به فرمت متنی word رو آماده کردم.







فقط با توجه به اینکه از روی خروجی Html خروجی به word رو تهیه کردم بعد از بازکردن فایل ورد کافیه که در پایین صفحه حالت web layout رو به حالت print تغییر بدین، مثل شکل زیر:

تغییر از حالت web layout به printing

همچنین خروجی به فرمت Html و odt رو هم در اختیار دوستان قرار دادم.



فرمت odt مشابه فرمت doc نرم افزار word هست که توسط نرم افزار کدباز openoffice یا libreoffice قابل مشاهده هست و برای افرادی که با سیستم های لینوکس کار میکنند مناسب تر هست.البته این نرم افزار ورژن ویندوز و مک هم داره که میتونید با مراجعه به سایت نرم افزار اون رو به صورت قانونی و مجانی! دانلود کنید.

خوب توی ورژن جدید فایل نصبی رو ایجاد نکردم. یعنی با کلیک روی نرم افزار مستقیم قابل اجرا هست.

این نرم افزار کدباز هست و تحت مجوز  GPL v3 منتشر میشه، خلاصه این مجوز میگه که شما میتونید با دانلود کد نرم افزار به هر صورتی که خواستید از آن استفاده کنید:

یعنی میتوانید کد نرم افزار را مطالعه کنید. در اون تغییر ایجاد کنید. قابلیتی رو به اون اضافه کنید و حتی این نرم افزار رو بفروشید! (البته اگر کسی حاضر به پول دادن بابت اون هست!) فقط دوباره باید نرم افزار رو تحت همین مجوز منتشر کنید.

کدهای نرم افزار هم برای دانلود قرار داده شده که قابل اجرا در تمامی سیستم عاملهای رایج هست از جمله ویندوز، لینوکس و مک.



دانلود نرم افزار مخصوص ویندوز (19 MB)

دانلود کد نرم افزار برای اجرا در سیستم های لینوکس و مک (134 KB!)